کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری میز خدمت در ایام دهه فجر در خراسان رضوی (۱۰ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۲۲۵
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
برگزاری میز خدمت در ایام دهه فجر در خراسان رضوی (۱۰ بهمن ۱۴۰۲)
مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در خصوص برنامه‌های طراحی شده در دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۳۰۹ برنامه در سطح خراسان رضوی برگزار خواهد شد که شاخص‌ترین آن‌ها نواخته شدن زنگ انقلاب در کارخانجات تولیدی و صنعتی، برگزاری موکب‌های اشتغال و کارآفرینی و معرفی فرصت‌های شغلی به افراد نیازمند به کار بین خیابان امام رضا ۲۶ و ۲۸، برگزاری میز خدمت از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه که با حضور مدیران و معاونان در محل اداره کار برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه افزود: حدود ۷ هزار فرصت شغلی در استان خالی است که به دنبال نیرو هستیم و از طریق برگزاری قرارگاه جهادی اشتغال با هدف تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و معرفی فرصت‌های شغلی به کارجویان، بخشی از این کار انجام خواهد شد.

محمدامین بابایی بیان کرد: نشست بصیرتی و جهاد تبیین و بررسی مسائل روز برای جامعه هدف، بازدید از واحد‌های کارگری و احصاء کاستی‌ها و مشکلات کارگری در این ایام، برگزاری انواع مسابقات ورزشی در ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی برای جامعه کارگری، برگزاری اردو‌های ارتقاء فرهنگ کار و هماهنگی جهت‌بازدید دانش‌آموزان از دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب در خطوط تولید کارخانجات، سلسله نشست‌های امیدآفرینی و جهاد تبیین نیز از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی است. 

اجرای طولانی‌ترین نقاشی انقلاب ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی

مشاور معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی که کمیته آستان قدس را در ستاد دهه فجر به عهده دارد نیز اظهار کرد: اجرای برنامه‌های سخنرانی و مداحی با سخنرانان و مداحان کشوری در طول ایام ا... دهه مبارکه فجر در حرم مطهر رضوی، اجرای ویژه برنامه‌های شعرخوانی، دکلمه، و... ویژه کودکان، نوجوانان، بانوان و عموم زائران ایرانی و غیر ایرانی نیز در رواق و صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

محمدجواد هاشمی ادامه داد: مراسم گلبانگ «الله اکبر» در رواق امام خمینی (ره)، طولانی‌ترین نقاشی انقلاب اسلامی به طول ۱۱۰ متر ویژه کودکان و دختران شرکت کننده در جشن تکلیف، برگزاری ۳۰ پرسمان و حلقه‌های معرفت تخصصی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدرسه پریزاد، رونمایی از سه کتاب کودک، نوجوان و بزرگسال ویژۀ دهۀ فجر و ... از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی است که زائران می‌توانند از طریق اپلیکیشن «نسیم رضوان» زمان و مکان دقیق برنامه‌ها را جستجو کنند. 

برگزاری اردو‌های علمی، نخبگانی و آموزشی در دهه فجر

معاون فرهنگی کمیته امداد خمینی (ره) استان خراسان رضوی که مسئول کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر را به عهده دارد در این نشست اظهار کرد: برگزاری اردوی کشوری نخبگان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در رشته‌های پزشکی با حضور ۸۰۰ دانشجوی پزشکی سراسر کشور، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری قرآنی باران وحی، توزیع جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به تعداد ۱۰۰۰ سری و ۵۰۰ سری لوازم ضروری منزل، همچنین توزیع ۱۰ هزار سبد کالای حمایتی بین خانواده‌ها از برنامه‌های کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی است.

محمد افشارنیا ادامه داد: ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان افتتاح خواهد شد و اردوی آموزشی با حضور ۵ هزار نفر از مددجویان کشوری نیز برگزار خواهد شد که هزینه رفت و آمد این افراد به عهده کمیته است و هدیه متبرک مشهد مقدس نیز به شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد. 

مساجد قلب تپنده مناسبت‌های ملی مذهبی است

مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان نیز که مسئولیت کمیته مساجد را به عهده دارد اظهار کرد: مساجد قلب تپنده همه مناسبت‌های ملی مذهبی هستند و در ایام الله دهه فجر اثرگذاری ویژه‌ای دارند. 
حجت الاسلام محمد اسماعیلی بیان کرد: برنامه‌های مساجد در سه بخش عمومی، گفتمانی و فرهنگ سازی و ویژه برنامه‌های ۱۲ و ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ۲۳۰ مسجد به صورت محوری جشن و خدمات امیدآفرین برگزار می‌کنند و خدماتی به مردم در عرصه‌های پزشکی، بهداشتی، مشاوره‌ای و ... انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پخش و نمایش فیلم‌های برگزیده‎ی جشنواره عمار، آذین بندی و چراغانی مساجد و نورافشانی، جشن تکلیف دختران در مساجد، اجرای میدانی سرود، مسابقات فرهنگی ورزشی مسجدمحور، فراخوان بهترین شعار، مسابقات قرآنی با محوریت حفظ سوره‎ مبارکه فجر، مسابقه «حماسه‎ی حضور» و تهیه عکس‌های سلفی از راهپیمایی، مسابقه‎ دیوارنویسی انقلاب، نقاشی انقلابی، اجرای سرود خیابانی در مساجد و محل‌های پررفت و آمد از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب در سال ۱۴۰۲ است.

آشنایی کودکان با انقلاب به واسطه شعر و سرود و کوهنوردی

مدیر روابط عمومی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های قصه گویی، معرفی وقایع و ایام، اوریگامی، نقد کتاب با حضور شاعر انقلابی آقای میرزاده و نقد اثر ایشان توسط اعضای انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویش کتابخوانی کودکان و والدین با کتاب‌های انقلابی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام الله دهه فجر است.

لیا عرفانی ادامه داد: ۲۰ گروه سرود کودکان که آمادگی اجرا در سطح شهر را دارند نیز هماهنگ شده است و برنامه هر کلاس یک قفسه کتاب، صندوق انقلاب با محوریت انتخابات و اردوی صعود نیز از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->